"In this world, whenever there is light, there are also shadows. As long as the concept of winners exists, there must also be losers."
Nie jesteś zalogowany na forum.
Każdy gracz na początku gry ma prawo wybrać lub wymyślić jedną cechę pozytywną, do której musi także dobrać/wymyślić jedną negatywną (alternatywą jest wymyślenie cechy, która zawiera w sobie zarówno aspekt pozytywny jak i negatywny).
Posiadanie jakichkolwiek cech jest nieobowiązkowe. Cechy, które otrzymujemy z tytułu posiadania jakiejś umiejętności lub specyficznego wzrostu czy wagi, nie wliczają się do limitu.
Ważne jest by pamiętać, że cechy nie mogą siebie na wzajem wykluczać tzn. nie można mieć jednocześnie cechy mądrala i głupek.
CECHY DOMYŚLNE:
Grubas
Shinobi borykających się z tą cechą często możemy przyłapać na podjadaniu. Praktycznie zawsze coś jedzą. Aby schudnąć należy pozytywnie kilkukrotnie zdać test na charakter.
Grubaski dzięki swej tuszy mają zwiększoną witalność o 5, lecz ich szybkość maleje w takim samym stopniu.
Chudzielec
Posiadacze tej umiejętności często mają problemy ze zdrowiem i wytrzymałością dlatego ich witalność spada o 5 punktów, jednocześnie ich szybkość wzrasta o taką samą ilość.
Knypek
Mali ludzie mają ułatwione skradanie +5 oraz chowanie się +5 natomiast ich zdolność perswazji ulega redukcji -5.
Dryblas
Wyższym ludziom dużo łatwiej przekonać innych do swoich racji - perswazja +5 ale za to ciężej im się skradać i chować -5.
CECHY GRACZY:
Mądrala
Posiadacz tej cechy wykazuje ponadprzeciętną inteligencję, dlatego przy wszystkich testach związanych z nauką, rozwiązywaniem zagadek czy rozpracowywaniem taktyki wroga otrzymuje bonus +5 do Inteligencji.
Niezdara
Osoby obdarzone tą cechą bardzo często potykają się o własne nogi, tłuką szklanki w barach albo upuszczają broń w czasie walki. W dowolnym momencie, MG może zażądać od gracza testu na zręczność o określonym poziomie trudności, a jeżeli ten go nie zda przydarzy mu się jakiś "niezdarny wypadek". Ponadto postać taka na stałe otrzymuje karę -5 do Zręczności.
Wola Ognia
Osoba z tą cechą posiada w sobie niezwykłą wolę walki oraz ma silne poczucie więzi z Wioską Liścia i jej mieszkańcami. W sytuacji, gdy bezpieczeństwo wioski lub życie towarzysza jest zagrożone, gracz otrzymuje +10 punktów do wszystkich testów Charakteru związanych z Odpornością na ból, Niezłomnością oraz Morale.
Tylko dla shinobi Konohagakure no Sato!
Wiosenna Młodość
Osoby z tą cechą charakteryzują się nadpobudliwością oraz wielkim zapałem do treningów i walki. Ich witalność w sytuacjach dotyczących treningów, wędrówek i innych czynności wymagających wysiłku jest większa o +10 punktów.
Słabeusz
Osoba posiadająca tą cechę urodziła się z kompletnym brakiem talentu do manipulacji chakrą, dlatego nauka każdej techniki poza atakami Taijutsu sprawia jej problem. Postać o połowę wolniej zdobywa punkty statystyk pobocznych Ninjutsu, Genjutsu oraz Kontroli Chakry.
Ciężkie dzieciństwo
Osoby z ciężkim dzieciństwem, często były zmuszone przez los do łamania prawa, dlatego mają premię +5 do kradzieży kieszonkowej/szybkich dłoni/ucieczki/skradania.
Do wyboru tylko dwie z czterech specjalizacji!
Altruizm
Osoby altruistyczne, brzydzą się kłamstwem i kradzieżą. Dlatego gdy muszą coś ukraść lub kogoś okłamać istnieje większe prawdopodobieństwo złapania na gorącym uczynku. Osoby obdarzone tą cechą mają -5 do Blefu oraz -5 do kradzieży.
Starszy brat
Osoba z tą cechą musiała opiekować się młodszym rodzeństwem, przez co ma lepszą cechę postrzegania emocji +5, i zdolności przywódcze +5.
Typowy Mieszczuch
Całe życie spędziłeś w mieście, przez co nie posiadłeś pewnych, typowych dla żyjących na prowincji umiejętności - łowiectwo -5, tropienie -5.
Wysoko Urodzony
Osoby posiadające tą cechę urodziły się w jednym z bogatych rodów/klanów Konoha Gakure i podobnie do niektórych członków klanu, nabrały pogardy i poczucia wyższości w stosunku do ludzi ze zwykłych, mało-wpływowych rodzin.
W przypadku, gdy chcą kogoś przekonać do swoich racji są niezwykle pewni siebie, a ich Perswazja wzrasta o +10 punktów.
Niekontrolowana Wściekłość
Postać, która posiada tą cechę jest zazwyczaj przewrażliwiona na jakimś punkcie (np. swojego honoru), a kiedy zostanie w jakiś sposób urażona, wpada we wściekłość i bezmyślnie atakuje przeciwnika tym co akurat wpadnie jej w ręce. W przypadku ataku wściekłości, użytkownik otrzymuje karę -10 do Percepcji, gdyż nie stara się dostrzec niczego poza swoim potencjalnym celem, lecz jednocześnie jego witalność zwiększa się o 5 punktów.
Leń
Posiadacz tej cechy jest najzwyczajniej w świecie leniwy. Zazwyczaj woli się schować lub wycofać nić stanąć do otwartej konfrontacji z przeciwnikiem, nauki i pracy unika jak ognia, a jego ulubionym zajęciem jest drzemanie. Za każdym razem, gdy użytkownik staje przed możliwością wykonania jakiejś pracy, nauczenia się czegoś lub wykonania innej czynności, musi zdać test na Niezłomność z modyfikatorem -10 punktów. W przypadku porażki, postać po prostu uzna, że nie chce jej się wykonywać danej czynności.
Offline
[ Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 553.16 kB (Maksimum: 619.75 kB) ]