"In this world, whenever there is light, there are also shadows. As long as the concept of winners exists, there must also be losers."
Nie jesteś zalogowany na forum.
Punkty zmęczenia są alternatywą dla chakry w przypadku osób, które korzystają z ataków Taijutsu.
Każdy punkt Zmęczenia odpowiada -1 Punktowi Witalności oraz Szybkości.
Przykład:
Shinobi o statystykach WITALNOŚĆ (50) oraz SZYBKOŚĆ (40), po wykonaniu ataku Konoha Senpū (1 punkt zmęczenia), otrzyma następujące statystyki - WITALNOŚĆ (49) oraz SZYBKOŚĆ (39).
Zmęczenie nie dotyczy jednak tylko i wyłącznie shinobi używających Taijutsu. Jak wiadomo, chakra jest połączeniem energii duchowej oraz FIZYCZNEJ, dlatego zrozumiałe jest, że tym więcej chakry zużyjemy, tym bardziej się męczymy.
W przypadku, gdy chakra użytkownika spadnie do połowy, otrzymuje on automatycznie 15 punktów zmęczenia. Kiedy natomiast chakra spadnie poniżej poziomu 2000 (czyli będzie bliska wyczerpania), postać otrzymuje karę w postaci 50 punktów zmęczenia.
Uwaga! W przypadku gdy WITALNOŚĆ shinobi osiągnie wartość 0, straci on przytomność. Jeżeli chodzi o szybkość, nie będzie on w stanie prawie w ogóle się poruszać, lecz zachowa przytomność.
Offline
[ Wygenerowano w 0.020 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 536.16 kB (Maksimum: 593.7 kB) ]